Moda to jedna z najpopularniejszych branż e-commerce, zajmująca aż 28% całego rynku, a szacunki dotyczące jej zarobków wskazują na dalsze wzrosty w następnych latach. Niedogodności związane z brakiem możliwości dotknięcia i przymierzenia ubrań w sklepie wydają się nie odstraszać klientów, a sklep internetowy z ubraniami nie generuje stałych i z roku na rok coraz wyższych
Tkaniny do szycia ubrań

Tkaniny do szycia ubrań wpływają na zdrowie i samopoczucie, dlatego konsumenci zwracają uwagę na to, z czego uszyto daną rzecz. Chociaż cena nadal jest jednym z najważniejszych kryteriów wyboru, przybywa osób gotowych zapłacić więcej za jakość i bezpieczeństwo. Z artykułu dowiesz się, jakie tkaniny do szycia ubrań są popularne i często wybierane przez klientów marek
Praca projektanta mody

Praca projektanta mody wymaga wiedzy, doświadczenia i wyobraźni. To trudny zawód, który jednocześnie pozwala tworzyć zachwycające kreacje. Jak zostać projektantem mody, czy konieczne są studia i czego oczekują pracodawcy, tego dowiesz się z artykułu. Czym zajmuje się projektant mody Projektant mody to osoba, która zajmuje się tworzeniem odzieży zarówno użytkowej, jak i artystycznej oraz dodatków
Kradzieże w sklepach odzieżowych

Z roku na rok liczba kradzieży w sklepach odzieżowych rośnie. Statystyki są alarmujące, jednak z uwagi na obecną sytuację na rynku nie zaskakują. Przybywa złodziei amatorów korzystających z okazji. Nadchodząca zmiana w kodeksie karnym podnosząca granicę kradzieży uznawanej za wykroczenie do 800 zł nie wpłynie na poprawę sytuacji. Perspektywa uniknięcia konsekwencji jest bowiem kusząca dla
Doradca wizerunku

Doradca wizerunku często jest mylony ze stylistą. Stylista to ktoś, kto tworzy stylizacje, często na potrzeby np. sesji zdjęciowej, kampanii czy reklamy lub programu. Zakres pracy doradcy wizerunkowego jest szerszy. Jego zadaniem jest pomóc klientowi stworzyć spójny wizerunek. Musi zatem znać się nie tylko na modzie, ale i na ludziach. Kim jest doradca wizerunku i
Newsletter w branży fashion. Czy warto wysyłać maile do klientów?

Uważasz że newsletter w branży fashion to przestarzała i bezwartościowa forma marketingu? A jednak wciąż korzystają z niego największe światowe marki odzieżowe. Utrzymująca się popularność mailowych newsletterów nie jest przypadkowa. Poczta mailowa, mimo pojawienia się nowych kanałów komunikacji, wcale nie odchodzi w niepamięć. Wręcz odwrotnie – jej popularność wzrasta i szacuje się, że do 2025
Innowacyjne tkaniny do szycia ubrań

Innowacyjne tkaniny do szycia ubrań stają się co raz bardziej popularne. Projektanci poszukują surowców do produkcji odzieży odzwierciedlających ideę zrównoważonego rozwoju. Tkaniny do szycia ubrań powstają z bakterii, grzybów czy włókien ananasa. Na wybiegach pokazywane są interaktywne kolekcje i futurystyczne rozwiązania. Codzienny ubiór jest jednak bardziej praktyczny. Marki szukają nowych technologii ulepszania tkanin, które zapewnią
Stacjonarny sklep z odzieżą

Lokalizacja, grupa docelowa i umiejętność wyróżnienia się ofertą to pierwsze kroki do sukcesu. Nawet mały osiedlowy sklep stacjonarny z odzieżą, z ubraniami może być dobrym pomysłem na biznes. Więcej o tym, jak otworzyć sklep z odzieżą i działać stacjonarnie dowiesz się z artykułu. Jak otworzyć stacjonarny sklep z odzieżą – biznesplan Najważniejszym celem biznesplanu jest
Bezpłatne zwroty w branży fashion. Zysk czy dodatkowe koszty?

Możliwość zwrotu produktu zakupionego przez internet jest niepodważalnym prawem konsumenta, ale branża e-commerce przyzwyczaiła już klientów do znacznie większych udogodnień. Oprócz pracy związanej z obsługą zwrotu sklepy internetowe często przyjmują na siebie również koszt wysyłki. Bezproblemowy i darmowy zwrot towaru uznaliśmy za złoty standard w branży fashion. Czy słusznie? W dobie rosnącej inflacji, kosztów transportu
Fotografia produktowa odzieży

Fotografia produktowa odzieży przyciąga wzrok. Skuteczna sprzedaż odzieży wymaga odpowiedniego zaprezentowania produktu. Szczególnie w kanałach e-commerce, bez dobrego zdjęcia trudno liczyć na zainteresowanie klientów. Co więcej, często to właśnie zdjęcie przekonuje lub zniechęca do zakupu. Sprawdź, co warto wiedzieć o sesji produktowej odzieży i kiedy warto zatrudnić specjalistów. Fotografia produktowa odzieży i ubrań – profesjonalna